Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, February 15, 2010

SEmasa 1 : eh eh,UMNO dah pandai berdemo la


          1hari 2hari ini kita di sibukkan dengan kaum UMNO yang dah pandai berdemo sekarang ini.Kalau kita pernah turun berdemo yang dianjurkan parti pembangkang,mungkin kita patut berasa bangga kerana kekuatan pendemo kita jauh lebih ramai dari pendemo-pendemo upahan ini serta lebih meriah dengan gas pemedih mata dan air pancut water cannon.

Kalau setakat yang hadir 2-3 kerat,rasanya lebih baik golongan ini create group dalam facebook,rasanya lebih ramai facebooker yang sokong daripada yang turun berdemo.Itupun kalau ada yang nak sokong la…  

Mungkin selepas ini mereka akan turun berdemo lagi tentang isu pembatalan Perarakan Maulidur Rasul akibat kekeliruan mereka( yang memang senantiasa keliru) tentang isu ini.Walaupun sudah di jelaskan,namun mereka masih tak paham-paham.Mungkin mereka rasa tercabar dengan kekuatan pendemo PR. Khairy Jamaludin hari ini mungkin senyum seorang diri apabila melihat ramai 'beruk' dalam Umno. Istilah yang diberi kepada peserta demonstrasi 'BERSIH' Pakatan Rakyat sebelum ini.

Sepatutnya mereka mementingkan pengamalan sunnah Rasulullah SAW daripada perarakan tersebut.Buat apa berarak jikalau ramai yang tak solat dek kerana keletihan berarak.Ataupun turun berdemo bila ada pihak yang menghina sunnah Rasulullah SAW !!! Itu lebih baik.. InsyaALLAH mungkin beberapa hari lagi kita akan tabalkan mereka jadi JUARA DEMO TAK TENTU ARAH.


p/s : mohai strongly supports kempen anti-zina,arak & pergaulan anjuran Dewan Pemuda PAS Pusat



No comments:

Post a Comment